Tbaeylul benimde tek yumurta bana 36 da alıcaz dedi zaten 36 olmasına 1 gün kala gün verdi ama sürekli şunu tekrarladı doktorum 34. Haftadan itibaren her an doğabilir eğer gelirse engel olmıycaz kiloları gayet iyi dedi beklerlerse 36 da alırız demişti çok şükür kızlarım uslu uslu beklediler