Fahin 1 ve 2 den çok fazla almamak gerekiyor çünkü gelişimleri çok çabuk oluyor 1 paket alınmalı daha sonra zaten anlıyorsunuz küçüldüğünü stoga gerk yok yok yani 1 2 3 te .tabi markaların kalıbı değişiyor. Ben baby turco kullanıyorum molfix ve prima hediye gelmişti onların kalıba büyüktü