elatalar_
elatalar_
Bence tek isim ama yine de kararr sizin . Mesela kiziniza seslendiginizde iki ismi kullanicaksaniz koyun.icinizde kalmasin .
Nasipse ben de Doğa koyucam . Yanina bi ek isim aramiyo da degilim .ne bi isim uydurabildim ne de seslenirken iki isimi soylermiyim diye de dusunmeye basladim 😄