Deletedmom434 [bilinmeyen] canım hamilelikte ped kullanımı enfeksiyona yol açıyor ben genelde peçete koyuyorum yada sık sık iç çamaşırımı değiştiriyorum
Engineermom Ben indirimlerde bu günlük pedi stokluyorum. İncecik ve organik. Fitil kullandığım için akıntım çok gündüz işyerinde bunu kullanıyorum. Tavsiye ederim kesinlikle. https://www.modaorganik.com/natracare-organik-anatomik-sekilli-gunluk-ped-30adet?gclid=Cj0KCQiA2o_fBRC8ARIsAIOyQ-kHKTlnRzqnzu3n9HBC51KwkUj9ucPY2-c5C2ZzYyulRE0eRHKoOaQaAgSBEALw_wcB
Busra16 Peçete de rahatsızlık veriyor bana eriyor zaten aslında parçalanıyor doğal pamuk günlük pedler olsa kurtarıcı rahatsızlık vermeyen süper olur çalışan için sürekli çamaşır değiştirmek zor oluyor 😒😒
deletedmom6295 [bilinmeyen] ben kapıt havlu kullanıyorum. çok şükür sadece bir kez enfeksiyon yaşadım o da kanamam olduğu dönemde ped kullanırkendi.
Dilefruz Peçetede çok sağlıklı gelmiyo bana günlük ped kullanıyodum peçete kuruluk yapıyo bence şimdi pamuklu bezler kestim onu kullanıyorum en sağlıklı o sanırım sık sık değiştiriyorum tabi
Glcnhsyn [bilinmeyen] ben onlar kokulu olur enfeksiyonu tetikler diye kullanmıyorum Afedersinz 🙈bebek mendilleri oluyor ya beyaz pamuklu oluyor onlar onlardan 1 paket kendin için alıp kullanıp kaynatıp o şekilde kullanıyorum usenmedigim zmnlarda da utuluyorum😂
Haticeozturk [bilinmeyen] canim'm gunluk bezler zararli rahim.kalinlasmasi yapiyo diyolar enfeksiyona sebeb oluyomus
Seyma18 [bilinmeyen] ben kotex kullanıyorum çanta paketleri oluyor onlardan sık sık değiştirince bende sorun olmuyor deneyebilirsiniz 😊
Yasem [bilinmeyen] kotex cnm hem pamuklu beni hiç rahatsız etmiyor herhangi bir sağlık problemi de yaşamadım bugüne kadar :)
Hayalvemasal00 [bilinmeyen] ben pamuklu beyaz bez parcalarini kullaniyorum ped yerine. Ic çamaşırımida günde 2 kez degistiriyrm
istanbulluanne [bilinmeyen] 36 haftalgm basından beri kullanıyorum ve hic enfeksiyon olmadım canm. Akintimda cok var üstelik günde 4,5 kere değiştiriyorum. Molped in kokusuz olanini ya da sok un softy markasini kullanıyorum hic topaklanma olmuyor ikiside cok iyi.