Merhaba bişey soracağım bugün 6hafta 2 günlüğüz doktora gıttım ultrason da haftayla uyumlu kalbinin attığını gosterdı doktor fakat 4 sezeryanım olduğu ucun biraz korkuttu plesantanın rahme yapışma ihtimali varmış ve bunu ileriki haftalar da anlaşılacağını söyledi doğumun da riskli olacağını söyledi başına böle biley gelen varmı yanı yapışma vs gibi bişey varsa düşüncelerinizi yazar mısınız çok korkuyorum