Merhabalar, şu an 26+6 haftalık hamileyim ve öğretmenim,bu ilk hamileliğim. Erken doğum riskim,kasılmalarım var diye doktorum ben talep etmeden 1 aylık heyet raporu verdi kalkmam yürümem iş yapmam yasak. Raporun süresi 30 nisanda doluyor ve 32.haftama daha 3 hafta kalmış oluyor. Sorum şu; doktor bu heyet raporunu doğuma kadar uzatırsa doğum öncesi 8 haftalık iznimi kullanmadan o haftaları heyet raporuyla mı geçireceğim? Ve böylece o 8 haftalık doğum öncesi izni doğum sonrasında kullanabilir miyim?