Hyryemstfa Bende yazayım miniğimin hikayesini. Çoğu Doğum hikayesini okudum ve ne zaman yazacağım diye düşünürken zaman geldi çattı sıra bende 😇 sezeryanla normal Doğum arasında gidip geldim sürekli en son 40+0 da sezeryana karar verip spinal sezeryan oldum. Sezeryan ve normal Doğumla ilgili herşeyi araştırmış öğrenmiştim bütün Doğum videolarını izledim hangi Doğumda neler yapılacağını biliyordum ve Doğum sırasında çok rahattım ameliyata giderken orada çıkarken hiç stres yaşamadım çünkü bütün adımları ezberlemiştim kendimi alıştırmadığım tek şey Doğum sonrasıydı kendimi Doğuma hazırlarken Doğum sonrasına hazırlama fikri bile aklıma gelmemişti. 40 dakikalık bi sürede bebeğimi kucağıma aldım. İlk başta hiçbir sorun yoktu herkes sezeryanın güzel taraflarını anlatırken sezeryan sonrasının kötü taraflarını anlatmamıştı benden sezeryan olacaklara bi tavsiye sonrasına da iyi hazırlansınlar 😇 şimdi gelgelim minnoşuma Doğum sırasında herhangi bir sorun yaşanmadı odaya gittiğimde herkes bebeğin başındaydı kucağıma aldım kokladım tabi daha fazla tutamadım mama verip yatırdık bebeği uyuyordu bi kaç saat sonra yenidoğan bebek doktoru geldi bebeğin kontrollerini yapmaya o sırada bebeğin solunum sıkıntısı olduğunu fark etti ağar topar bebeği yoğun bakım servisine aldılar kontrol amaçlı bi kaç saat izleyip göndereceğiz dediler ama göndermediler yatışı yapıldı bebeğin ciğerlerinde su kalmış ve hala küves de sadece bi kaç saat gördüm şimdi ise her gün gidip camdan izleyip geliyorum 😔 çok şükür iyiye gittiğini biliyorum varsın küves de olsun onu görmek o kadar güzel bişey ki şimdi sağlıkla miniğimin eve Gelmesini bekliyoruz ve hepinizden dua bekliyorum Allah herkesi bebeğine saglıkla kavuştursun🙏🏼🙏🏼 uzun oldu ama hepsini anlatmak istedim ben Doğuma o kadar iyi hazırlanırken Doğum sonrası eve boş dönmeye hiç kendimi hazırlamamıştım.... haydi biz şimdi Happy kids e orada görüşmek üzere 😇