miray1995 Nurosss 30+6 dayız bizimki de cuma günü 1500 çıktı. Doğuma kadar 2 katına ulaşabilir kilosu üzülmeyin çok normal kilosu 💐
aysegulsonmez Nurosss hiç merak etme 39 haftadayim şuan kilolu o yüzden sezeryan olucam bizimde ilk başlar da kilosu düşüktü şuan 3800 😊
Hilalttk16 Nurosss en son gittiğimde 26+1 de 1320 gramdı ama benim bebişim tospik 😅 sizinki normal gibi kız bebek mi