Tugceasel21 Kiraz53 ben 395 den 350 aldim ama lacivert yok dedi bordo var fotoda oda yok dedi pudra beyaz mavi vardi ve kac yere gittim ayni kumasi guzel ama rengi acik oldugundan malesef gosteriyor sabahlik var onu giysem mi ustume degistmek yerine diyorum cunku esim gitmez biliyorum
Kiraz53 Tugceasel21 bilmem valla ama bisey diyim mi bize burdan konuşmak yakışmıyor bozuldu yine duzenimiz uyuzcukkkk
Asli1923 Kusurlu ürün olmadıktan sonra iade alma zorunluluğu yok mağazanın, rica edin değişim için hamilesiniz kırmazlar öküz değillerse 😂
Tugceasel21 Asli1923 tamam da sonuc olarak urunu giymedim gidip degistirmek istiyorum he degisim yapsa bile model yok yani
Tugceasel21 Kiraz53 esim gececi sabah gelir uyur biraz sonra kalkar gideriz tek basima aselle cok zor olur 😄
Portredekitirtil Tugceasel21 paran çöp olacağına iade kabul etmiyorsa değişim yap bari daha kullanışlı bişey al yada daha ucuza ilerde giyebileceğin günlük bişeyler al bir iki tane
Kiraz53 Tugceasel21 benimkide gececi ah şimdi vurmuştuk gönder gelsinin dibine 😆😆😆 bilemedin kiymetimi hep benden adım bekliyosun aman sen adım atma mazallah mutlu edersin felan 😁