Hkrb Normal dogum yapacagim insallah 39+1 oldum ama alttan muayenede cok kasiliyorum surekli telkinler veriyorum ama nasil asacam bilmiyorum
deletedmom11 Hkrb kasıLma çünki türkiye doktorLarı kesip biçmeye bayıLıyoLar hemen ya sezeryan diyoLar yada bi sebep gösterip gözünü korkutuyoLar