Gln0110 bende maalesef hamileliğimin başında beri jilet kullanıyorum onun öncesinde hep ağdayla alırdım küçüklüğümden beri ağdaya alıştırdım kendimi ilk alışım bile ağdaylaydı. Riskli gebelik diye korktum ağda ile almadım. İlk normal jiletlerden kullanırdım aylarca ne sıkıntı çektim tüyler çıkarken falan o rahatsız edici his kaşıntı çok kötüydü alışkın da değildim. 2 aydır gilette venüs kullanıyorum oh be dedim resmen yorumları da çok iyiydi öylelik aldım. Ne kaşıntı ne kötü his hiçbiri olmuyor ve çok güzel alıyor tüyleri. 32 haftalık oldum duşta karşıma ayna koyuyorum taburenin üstüne o şekilde alıyorum kendim. Ama hiçbiri ağdanın yerini tutamaz ağdayla ne güzel ayda 1 alırdım tüyler anca uzardı o da seyrelmişti artık. jilete geçtim 2 günde çıkıyor mahfoldum tüyler çoğaldı kökleri kalınlaştı tekrar ağdaya alıştırmak zor olacak ama olsun yapacak yok bebişler iyi olsun da