Gulsenkrc 4.gebeliğim 2 ekimde kapmatışları durması 5 ekimde alınması ile sonlandı . İncelemeye gitti ve turner sendromu olduğunu öğrendik yarın genetik bölümüne gidecez başıma gelen ve bu süreci geçiren var mı 😔😔