Tubaa41 sırt üstü yattığımızda rahim kalbe giden damarlara baskı yapıp kan akışını yavaşlattığı için tansiyonumuz düşüyor ve baş dönmesi oluyor. Bu normal bir durum normal zamanlarda sağa sola dönerek yatın. Sezaryen oldum sırt üstü yattım ama inanın orda o kadar çok farklı hisler hissediliyor bu baş dönmesini hissetmiyorsunuz bile 😊