Thebest_01 Merhaba kızlar bugün yumurtlamanın 12.günüydü test yaptım negatif. Erken mi yaptım yoksa umudu kesmeli miyim bu ay ? önce negatif sonra pozitif gören var mı acaba ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏
Xedice-Kerimova Thebest_01 evet ben evvel hiç görükmüyordu hiç umudum yoktu ama 1 hafta falan sonra denedim pozitiv çıktı
znkara Thebest_01 benimde 10. Gün burda herkese 14 günden önce çıkmaz diye diye bi ihtimal diyerek test yaptım tabiki negatif 😅 belirtiler var ama heveslenmek istemiyorum adet gecikmemi bekleyeceğim
Humannrle Thebest_01 bende yumurtlamanın 11. Günü yaptım negatifti 😭 yarın adet olmam lazım ama inşallah olmam 🤲🏻🤲🏻