Muciz_ebebek
Iyi aksamlar arkadaslar lutfen yardimci olurmusunuz ya cok kotuyum.19.haftalik hamileyim ve hala mide bulantilarim ve kusmalarim devam ediyor geciricek bisey yokmuya dayanamiyorum gercektende.Hicbirsey ise yaramiyo zencefil,doktorun verdigi hapta dahil.baska bisey yokmu lutfen.aglamaktan biktim.😢ya