Nasılsınız acaba kapanma oldu mu? Umarım kapanmıştır ya da bir çözüm bulmuşsunuzdur. Ben doğum yapalı 55 gün oldu. Normal doğum sonrası açılma oldu tekrar diktiler ve tekrar açıldı şuan açık halde sabırla kapanmasını bekliyorum. Beni siz anlarsınız çok zor bir durum. Umarım siz bir çare bulmuşsunuzdır ve bana da çare olur