Sema_28 hayır yok eğer çocuk hastaysa kendini imha edebiliyor. Eğer genetiğine baktırcaksan ve kromozonlarına ozaman özel testler ve genetik merkeziyle çalışman gerek. Doktor 3. Yada 5. Gün tamamlayan embriyoyu transfer ediyor bunda kimyasal olunca bi ihmali olmuyor