sonnenschein Kızlar 31+3 teyiz ikizlerimle ama bugün çok aşırı baskı var karnımda ve kasıklarımda, artık sanki taşıyamıyorum onları gibi 🥺 normal mi bu durum? Bir de sürekli afedersiniz lavabodayım su içmeye bile korkar oldum
Papiiii sonnenschein yai bende bir bebe ama ayni hafada olmamizabragmen bende kendimi cok agir hiss ediyorm sanki orda bir agir birseyler var eyilmeye zorlaniyorm kalkmaya zorlaniyorm.Tolete sık cikiyorum.Sonra birde banyoda az oncede post acdim temizleniyorm ama zorla genital temizlikde zorlaniyorm.
sonnenschein Papiiii ay ben geçen haftalarda yaptım o temizlik işini ama çok zor oldu dedim ağdaya giderim biraz daha ilerlesin haftam çünkü artık imkansız gibi bir şey, duş bile almak çok zor geliyor 🥲
Papiiii sonnenschein duç yok kiz severek aliyorm zaten baska diger heryerimi hall ediyorm oraydia hall ediyorm ama zorlaniyorm yaa.İnanirmisin ben hep 1 saat eskiden banyoda kalirdiç simdii indire indire 40 dakikaya anca dusurdum 40 dakika banyodayim😂😂