Kızlar merhaba ben 24. Haftada rahim ağzı kısalığı ile riskli gebeliği başlamış olup haftalarca yatmış 37. Haftaya gelmiş bir gebeyim ☺️ doktorum bugün rahim boyumun daha fazla dayanamayacağını yarın sezaryenle almamız gerektiğini söyledi. Sezaryen sebebimizde suyun azalması ve çocuğun pozisyonu ayrıca daha fazla riske atmak istememek. Şimdi aylarca beklediğim gün gelince beni bir panik aldı. Acaba nasıl olacak? Bebeğimin gelişimi tamamlandı mı? Sağlıklı mı? (inşallah herkesin yavrusu sağlıklı olsun) EN ÇOK KORKTUĞUM ise acaba bakımını becerebilecek miyim? Altını değişmek, emzirmek, yıkamak, derdini anlamak… Sezaryen sonrası rahat edebilecek miyim vs vs… Çok uzatmak istemiyorum ama sağım solum korku ve panik oldu. Sezaryen tecrübesi olan annelerimiz varsa özellikle tavsiyeleriniz benim için çok kıymetli olacak. Süt gelmesi veya bişeyleri daha koly halledebileceğim her türlü tavsiyeye açığım. İnşallah Allahın izniyle yarın buraya pozitif bir sezaryen hikayesi yazmak nasip olsun. Dualarınıza talibim 🙏 Rabbim tüm hamileleri kolaylıkla evladına kavuştursun tüm evlat sahibi olmak isteyen anne babalara şu mübarek günlerin hatrına hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah.