Minalisu 32+ 5 Haftalık hamileyim ve tansyonum 87 oluyor 139 oluyor inişli çıkışlı ve kalp tansıyonum 120 Nefesim daralıyor çok kötü hissediyorum kendimi kalp tansiyonum kalkınca ne yapa bilirim 🥹 ve sol kolum bacagım çok kötü uyuşma var agrıyor kalbimde aynı şekilde