12 gün önce normal doğum yaptım , dikişlerimin ağrısı falan vardı ilk günlerde sonra geçti. Fakat dikişlerime yakın yerde derim yanıyor oturup kalktıkça pişik gibi bir acı var pişik kremi sürdüm yanıl kremi sürdüm geçmedi bir türlü dışarıdan görünüşte hiç bir şey yok başına böyle bir şey gelen var mı ? Varsa nasıl çözdünüz ?