Bugün görüş günümüzdü 12 haftayı bol bulantılı kusmalı perişan halde tamamladım çok şükür bugünde bebeğimizi gördük çok sağlıklı keyfi yerindeydi doktorumuz cinsiyet tahmininde bulundu kıza benziyor dedi ama kimseye söylemeyin dedi aslında başından beri kız istiyoruz ama tabi sağlıkla gelsin erkek de olsa kabul yavrumuz Allah isteyen herkese bu duyguyu tattırsın şimdi acaba cinsiyetimiz değişir mi çok meraklardayım 😂