Dbebek12 Rabissskemal ya bende bugün gittim normalde adetime göre 4+6 olması gerek ama usg ye göre 5+5 dedi o nasıl oluyor ya
Rabissskemal Dbebek12 ne zaman adet oldunuz ki kese gözüktü mü ben daha gitmedim gideyim mi gözükür mü ?
Kafi Dbebek12 tam bilinmediği için son adet tarihinden hesaplanıyor canım sanırım yumurtlaman erken olmuş o yüzden fazla çıkmış bu iyi bişey yani kötü bişey değil 😊
Dbebek12 Rabissskemal valla bugün gittim ben enfeksiyon kaptımya doktor klamoks verdi 1000 mg sormak için gittim kese var ama çok minik dedi gördü bişiler haftaya gel dedi
Rabissskemal Tuse18 ben en son cuma verdim beta hcg 410’cikti sonra daha vermedim adetim de 4 gün geçti zaten gitsem mi hastaneye ya özele gidicem çünkü
Dbebek12 Tuse18 valla dediki çok minik kese çok daha yeni başlamış ben 4+6 diye biliyordum usg göre 5+6 ama betam 441 çıktı bugün cumartesi 221 lerdeydi
Rabissskemal Tuse18 suan artmıştır diye düşünüyorum ben 1000 leri Görmüşümdür ya keseyi görmek ve ultroson resmini almak istiyorum ua bir :(
Matmazel006 Rabissskemal hayır daha gitmedim cuma günü evde test yaptım pozitif çıktı.🥹 Yarın gidecem ilk defa