eemmaa Bugün kontrole gittim 36+2deyiz. Doktor 1 hafta sonra aç karna gel bi de öyle bakalım doğum öncesi dedi. Sezeryan doğum olacak. Son kontroller ac karna mi oluyor yoksa direkt doğuma mı alacak beni🙈
deryaumay20 Kan tahlili için demiştir sezaryene engel bir durum var mı bakar ona göre gün verir önce aynı gün almaz bence ama zaten sezaryene 12 saat önceden mi ne aç gitmen lazım öyle olsa geceden yeme vs derdi
deryaumay20 eemmaa korkma canım benim de ilk gebeliğim dua et huzur bul inşallah kuş gibi doğumlarimiz olsun benimde ilk doğum üstelik 40+2 deyim benim hiç kalmadı neredeyse Birbirimize dua edelim inşallah hakkımız da hayırlısı olsun 🥰🤲🏻
eemmaa deryaumay20 âmin inşallah Allah yardımcımız olsun hayırlı ve kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏