ecebedirhanalparslan_17 devlete gidiyorum ya özel gibi konusamiyorsun doktorla. Ya acile gideceksin yada doktoruna polikinliğe ama randevusuz almakta naz yapıyorlar. Acile gidiyorsun azar yiyorsun. Kendimi bebegimi Allah’a emanet ettim. Hareketlerini minikte olsa hissediyorum ya bu bile bana yetiyor. Hastaneden doktorlardan tiksinti geldi artık. Gel git devamlı azar. Ben durumumun iyi normal olduğunu nerden bileyim. Bilsem doktorda işim ne. Bunlar neden bu kadar ilgisiz neden bedava bakıyorlarmis gibi hareket ediyorlar. Geçen çatı ağrısı için gittim acile ama ağrı kalbime oturdu o kadar kotuydum. Sizin için polikinliğe mi çevirelim burayı dedi doktor. Neden çıkışamiyorum tek laf edemiyorum bunlara ben bilmiyorum. Çok aşırı duygusallık oluştu. Normalde bu hakkı onlara vermem. Ayy içimi dokesim varmış