Birsenvergili Kızlar 3 gün önce kasılmalar yüzünden hastaneye gitmiştim az birşey sancım çıktı açılmam 1 cm di çatı Muayene olmuştım pembe lekelenme olursa normal demişti fakat kahverengi az lekelenme olmuş normal midir yaşayan var mı ?
Gul_hamad Birsenvergili aynisini 2gundur yasiyorum, 1 sm dediler ve kasılmalar. Eve geldim agrım cogaldi sabah kalktigimda 3 kez jole gibi kahverengi seyler geldi bekleyeyim dedim agrim olursa giderim hasteneye. Hix bir sey yok. Kac haftaliksiniz? Ben 39+5
Gul_hamad Birsenvergili vallah beklemedeyim. Kasılmalar,sertlesmeler ara ara oluyor. 18ine doktor gun verdi,kendisi gelmezse beyefendi süni sancı mecbur((