Selam hanımlar bugün 15+2 haftalığız, iş yaparken yere eğildim bişeyler yapıyordum Bi anda kasığıma çok kötü sancı gibi Bi ağrı geldi hemen gittim uzandım biraz geçti gibi. Sonra belime çok kötü Bi ağrı geldi çok afedersiniz su gibi de akıntı geliyor. Çok korktum normal mi bu durum ya böyle bişey yaşayan var mı bu haftalarda normal mi acaba?