Merhabalar anneler
Dün aksam rahmimde ağrı ve batma oldu bu sabah da devam edince hemen doktoruma aradım ve beni muayene etmek istedi gittim acılma falan yok dedi bol bol dinlenmeye bak dedi fakat bu ağrılar erken doğum tetikler bazamen dedi. Böyle birşey yaşayan ve erken ya da zamanında doğum yapan varmı?
Umarım tüm anneler sağlıkla hayırlısı nezamansa kucağımıza alırız bebişlerimizi. 🤲🤰