Merhaba güzel anneler ilk gebeliğim internetten araştırmaya çalışıyorum herseyi fakat size de sormak istiyorum tecrübeli anne adaylarımız vardır içimizde.Gebelik kontrollerinde doktora gittiğimizde ne gibi sorular sormam ve tahliller yapmam gerekiyor ayda bir mi kontrole gidiliyor ? haftaya 9+0 olarak kontrole gideceğim de ?