Yarın tam 37 haftalık olacağım 🥰 Riskli gebelik olduğu için doktor 37. Haftanda sezeryan ile doğum düşünebiliriz bekletmeyelim dedi yarın kontrolüm var ve yatışım yapılabilir
Geçen hafta kontrole gittiğimde kilosu 2650ydi karın çevresinin bir hafta geri olduğunu ama bi sorun teşkil etmeyeceğini söyledi . Aç karnına sabah 8 buçukta gelmemi söyledi belirsizlik çok kötü ve çok heyecanlıyım acaba yarın ne olacak 😙😙😙😙