Cansutkbs Arkadaşlar 23 haftama girdim aşırı mide yanmam var 😢😢😢😢😢 öleceğim yanmadannn ne yesem alev alev midem.. Neden böyle oluyor ne geçirir elma yiyorum su içiyorum ama yok yani yanıyorm😑 yemek yiyip yatsam tamam dicem de afedersiniz ama eşek gibi çalışıyorum iş yerinde sürekli hareket halindeyim ne olacak böyleeeee bir akıl lütfen
Seyma95 Cansutkbs 22+4 bende de var o malesef 😏 çok rahatsız oluyorum bazı geceler midem yandığı için uykudan uyandığımı bilirim soğuk süt tek dayanağım gerçekten çok iyi geliyor yarım çay bardağı içsem yetiyor ama soğuk olcak
Burcusa Benim doktorum gaviscon şurup verdi doğal yöntemler işe yaramadığında içiyorum 5 dk içinde rahatlatıyor Harika bişi ama yine de doktorunuzdan onay alıp içmenizde fayda var👍
Burcusa Yani gaviscon kullanmayan hamile Yok gibi aalında ama şimdi insan güvenemiyor, sizi çok iyi anlıyorum ben geçen içtikten sonra nasıl rahatladıysam ağladım bi saat sinirlerim bozuldu