30+4 haftalık hamileyim bebeğim çok haraketli karnım büyüdükçe çok canım yanmaya başladı içerden gerildiğini hissediyorum sürekli karnımın üst kısmı yırtılırcasına acıyor oturamıyorum çok batıyor ve acıtıyor bu kadar olması normal mi ilk gebeliğimde hiç böyle canım yanmamıştı