Zaten şuana kadar da hep aklımda tek olan şey normal doğum yapmak. Sezaryan asla yapmak istemiyorum. Çünkü normal doğum hem sağlıklı hemde iyi bir o kadar da zor tabi .ilk doğumum olacak umarım,normal doğum olur . Şuana kadar da iyi gidiyor herhangi bir sorun yok ileride olur mu bilmiyorum.