Esraa79 Kızlar selam🙋🏼♀️ 17 şubatta kürtaj oldum. Üstteki test 32. Günde yaptığım. Alttaki testi bugün yaptım, bugün 38. Gün Beta yükseliyor sanırım, boş yere mi umutlanıyorum?🥹
Tugce1506 Esraa79 çizgiler belirginleşiyor bence kan tahlili verip takip edin kontrol amaçlı 😍 inşallah pozitiftir❤️
Binnur-cam Esraa79 yaaa sanırım olmuş 🤭🤭🤭sabah aç sağlık ocağı yada hastaneye koş kan ver sonra güzel haberi al hadi sağlıkla gelsin inşallah yaz bizede bizde sevinelim💃😊
ferhpnar Esraa79 ben o testi görsem havalara uçardım heralde benim de bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum bu ay bekliyorum ama hemen kan verirdim acaba mı diye diye beynimi yerdim galiba 😂
Pamuk Esraa79 Kaçıncı hafta olduğunu inan bilmiyorum son adet olmadığı için 9aralikta kürtaj oldum.12 ocakta 7.64 beta ile hamile oldugumu öğrendim.14+2yim ultrasona göre
bebeklerimveben_ Canım bence baya belirgin testin benim kızımda da ikinci gibiydi ben direk keseyi falan görmüştüm
Esraa79 Pamuk sağlıkla kucağınıza alın inşallah ultrasona göre mi hesaplıyor dr? Hangi tarihi baz almalıyız bilemiyorum bende
Pamuk Esraa79 Evet ultrasona göre canim çünkü kurtajdan sonra ne zaman yumurtlayip hamile kaldığımız bilinmiyor.Hic adet olmadan olunca böyle karmaşık oluyor😂
Esraa79 Pamuk merhaba tekrar🙋🏼♀️ bir şey sorabilir miyim? Belirtileriniz neydi acaba? 1 2 gün midem bulandı şimdi bulantı vs yok bende🤔