Yakut16 Kızlar tüp bebek dondurulmuş embriyo var 7 ay olucak ilk tüp bebek tutmadı bu ikinci olucak şunu merak ediyorum 7 ay oldu acaba cozunce bı sıkıntı olur mu
Greenmomy Yakut16 hiç sanmıyorum sıkıntı olacağını. Çünkü insanlar ilk çocuğu yaptıktan sonra iki üç yıl bekleyip ikinciyi yapıyorlar. Çevremde de var bu şekilde. Bir sorun olmadı. Önemli olan iyi koşullarda saklanması