Gamzeli21 docent de olsa prof da olsa hafta farki cikmasi son haftalarda buyuk bir mesele degil. Sagliksiz veya sorunlu oldugunu gostermez bebeginizin. Son derece sagliklidir o merak etmeyin. Milimetrik hesaplar bunlar. Soyle anlatayim benden 3 ay once dogum yapan arkadasimin bebeginin gobek capinin 2 hafta ileride oldugunu soylemisti doktor. Kizcagiz doktorun tavsiyesiyle diyete girdi cok kilolu olmasin bebegim diye bebege kilo verdirdi. En son doktor 38. Haftada bebegi 3.200 ölçtü, ayni hafta dogum yapti bebek 2850 olarak dogdu. Ölçümlerdeki farki anlayip icinizi rahatlatin diye soyluyorum. Uzmeyin kendinizi.