sozer1 Selamlar 10 haftalığım çok kötü grip oldum ilaç parol harici olmuyor biliyorum ama sizin yaptığınız iyi gelen bir şeyler varmı
Zeynepozcan sozer1 bol bol su tüket ve bol c vitamini al portakal falan ye, parol dışında bide antibiyotik yazılıyor bazen gerek görülürse onu da pek tavsiye etmiyorlar son çare olarak görüyorlar
ahsend Bende olmuştum nanelimon çayı ve bol su içtim eğer boğazında ağrı varsa yutkunurken zorlanıyorsan sabah akşam tuzlu ılık suyla gargara yapabilirsin çok iyi geliyor. Geçmiş olsun 💐