Ervaduru her zman açlık şekeriniz 100 ve üzeri çıkarsa o zman kesin bir şey söylenir demişti doktorum ,benim hamilleigin başında çıkıyor üç aylık şekerim 5.2 idi diyet yaptım 3 ayda 4.5 ekadar düştü ,şeker yüklemesi yaptırmadan gebelik şekeri anlaşılmıyor malesef ben başında 10.haftada hemen yaptırdım