umena berfib aynen sıfır belirti nişan harici neden gelmiyo bu çocuklar anlamadım djdjjd sağlıkla kavuşalım ❤️🥰 39+0
isimsiz34 berfib 39+4 hala gelmedi pamuğum gelmeye de niyeti yok gibi 🥹 hergün annem arıyor daha doğurmadın mı diyr sanki elde olan bişey 😀
Tugba__- Krispiim16 39+2 hala tık yok hicccc yerimdede durmuyorum aslında ama hayırla sağlıkla gelsinler neler yapıyorsunuz
Aysenur426868 Zelisha napsinlar dünya kötü tabi mutlulardir bende yarın doğum var sezaryan Yusuf yusufum isye korku kaygı endişe panik
Zelisha @Aysenur426868 sakin ol sakin herşey güzel geçecek buna inan 🥲 ben de sezeryana razıyım yeterki suni sancı verilmesin ama işte ne yazıkki şuan sezeryan seçimim yok 🥲