13 haftada serkaj yapıldı snra iki doz tetenoz oldum şeker yuklemeside yaptırdım gerhangi bı yan etki yasamadm bı asilardan snra kolum biraz ağırdı o kadar bebeğimde bende gayet saglikliyiz şuan 31 haftadayiz iki doktorumda danışıp ikisinide yaptırdım