Merhaba arkadaşlar, oğluşumla beraber çok şükür 25+ haftaya gelmis bulunmaktayız. Serklajın üzerinden 1.5 ay geçti. Herşey çok güzel gidiyordu ki dün belimde ve kasığımda ani sancılar hissettim bir süre devam etti doktoruma yazdım Progestanı 3 çıkaralım pruloton iğneni ol seni biraz rahatlatacak ama geçmezse hemen gel, değilse yarın sabah hemen gel bakalım dedi. Dediği gibi de oldu ağrılar geçti ama akıntım çok fazlaydı hala öyle. Bugün gittik malesef r.agzı 18 mm olmuş dikiş tutuyor dedi. Baya yarım saat falan baktı bebeğime o sırada rahim sgzi yeniden 28 mm oldu. Doktor sana neden yatman gerek diyorum gördün demi dedi. Kesinlikle kalkmıyorsun bebeğin büyüyor ve baskın artıyor dedi. Pruloton iğneyi tekrar 4 günde 1 e düşürdü. Akıntı için vajinal fitil verdi. Yani dünden bugüne ne düşenecegimi ne hissedecegimi inanın bilmiyorum. Dün bir ara heralde geliyor dedim. Akşama doğru geçince bir rahatladım. Bugün gidince riske atmak istemedim ciğer geliştirici iğne mi de oldum. İkinci dozu yarın inşallah. İnşallah önümüzdeki kritik 3 haftayı da sağlıkla ve selametle geçiririz. Rabb’im mübarek günlerin hatrına hepimize yardım etsin kızlar , hani derler ya anne olmak çok zor diye bizim için anne olabilmek de çok zor Rabb’im inşallah hepimizi muradına kavuştursun.