Benimki de değil bence doktor bekliyelim demişti geçen cuma kanalda olup olmadığını söylemedi ama bence değil Çarşamba kontrol var artık mecburi biseyler yapar veya yönlendirir diyorum çünkü 40+4 olucam çarşamba bakalım hayırlısı hakkımiz da dua edelim kendi sancı istekleri ile gelsinler inşallah 🤲🏻