Arkadaşlar 30 aylik ogluma 3 aydir çiş yapmayi ogretmeye calisiyorum ve hic bez baglamadim cikarttigimdan beri büyük çişini hep soyluyor ama küçük cisini bazen söylüyor bazen söylemiyor bi kac gundur de ustune biraz yapıp sonra söylüyor dogumumada az kaldı ne yapmam lazım daha iyi alışabilmesi için