Mihriban2398 Arkadaşlar doğum öncesinde belirtileriniz nelerdi ? 37 haftadayım çok sık tuvalete çıkıyorum ve arada kasıklarımda hafif ağrı oluyor?
Bkmcnkr Mihriban2398 bende 36+4 deyim. Doğumun nasıl başladığını bilmiyorum ama Op. Dr. Furkan Kayabaşoğlu ‘nun doğum nasıl başlar diye YouTube da videosu var onu izledim baya bilgindirici. İzlemenizi tavsiye ederim ☺️
Hizligonzales Mihriban2398 belirtiler degisiyor aslinda kiminde danci kiminde nisan su gelmesi benim ozel bolgeme bicak batar gibi olmustu nişanım gelmisti sanci yada su gelmesi yoktu hastaneye gittim 4cm acilmayla yatisim yapildi.
Oznur28 Mihriban2398 ilk doğumumda sabah nişanım geldi sancilarim başladı. Akşam sancilarim sıklaşınca hastaneye gittik . Gece 3 bucukta doğum yapmıştım. Başka da bir belirtim olmadı
Sedagnlgl Mihriban2398 kız bebek saat 3den berı sancım var bebışım kasılıp kendını salıyor hala beklıyorum bakalım