beyzanur-ylmaz0 canım büsürü hormon değişikliğin olduu 9 ay boyunca o u bekledin bir duygu patlaması yaşaman çok normal. Kendine yüklenme ağlaman gerekiyorsa ağla rahatlat kendini.. ama unutma kimse profesyonel anne olarak dünyaya gelmiyor. Zamanla herşey oturacqk göreceksin. Şimdi için sana iyi gelen bir müzik, ne bilim belki kuran, belki kitap artık sana ne iyi geliyorsa onu aç ve kendine müsade et daha yeni doğum yapmışsın. Hayatın geçmiş bitmiş değil yeni yol arkadaşınla güzel günler başlayacak ve herşey yoluna girecek.