terelelli81 Onermıyorum sakın gıtmeyın gerçekten en güzel doğum yaptıgım günü en rezıl hale cevırdıler hemşireleri rezalet. Sıkayet edecegım
072021 Aaa neden bende acaba gitsem mi diye hep düşünüyorum temiz bir hastaneye benziyor çalışanları falan iyi diyorlardi
terelelli81 072021 ben de ona aldandım asırı ılgısız oturmamıs bır hastane görünüşe aldandım pısmanlık