Dilaraa23 Korkulacak bişey yok ya hiç öyle düşünme, genel anestezi istememen iyi olmuş ayılmak problem oluyormuş yapanlar öyle söylüyor. Ben de epidural yaptım o kadar rahat ki hiç ağrım olmadı diyebilirim hep uyanıktım bebeğimi gördüm ve sonrasında çok hızlı toparlandım bünye meselesi de olabilir gerçi bu ama çok rahattı korkulacak bişey yok