Meros51 Kızlar acil, 38 haftalık çatı muayenesi oldum kan geldi kahverengimsi normal mi başınıza geldi mi hiç?Doktoruma sordum normal dedi ama pek güvenemedim fazla zorladığını düşünüyorum
Asli3461 Meros51 normal bi durum banada oldu aynısı. Bel ağrısı karın ağrısı olmuştu benimde sonrasında
61lazkizi61 Meros51 normal canım ilk.gebeligimde 3 kez çatı muanesi oldum 3 de kalamam.oldu birinde hatta 2 gün sürdü
hayalperest2310 Meros51 zaten catı muayenesinden sonra doğum yapnlar bile oluyor 38 haftalık iyi doğumu tetikleyebilir de ne güzel bende olmadı mesela ikidir oluyorum bende etkisi olmadı
Meros51 hayalperest2310 ayy galiba tetikledi adet sancısı gibi sancılar başladı hadi hayırlısı 🤲🏻 Bebeğimde gelişme geriliği vardı 2650 gram şuan çok küçük 😔
hayalperest2310 Meros51 sağlıkla al kucağına insallah canım sağlıklı olsun da kilo önemli değil alır doğunca 🤲🥰
Balbebek012 Meros51 haftasına göre kilosu gayet iyi bence 40 haftalık olup da 2buçuk kg doğan bebekler var kiloya takılmayın bence
Meros51 Balbebek012 tabi o da doğru sağlıkla doğsunlar inşallah 🤲🏻 ilk çocuk olunca endişe dolu oluyor insan bilgisizlikte var tabi
Asli3461 Meros51 benim suyum bitmişti kontrol altındayım bikaç gün sonrasında suni sancıyla doğum yaptım 🙈 ama azalmıştı ağrısı