Gizemgizemm Merhaba kızlar 2 gündür sağ tarafımda ağrı vardı bugün hastaneye gittim böbrekte genişleme olduğunu söyledi doktor başına böyle bir şey gelen var mı acaba korkuyorum bebeğime zarar vermesinden
beyzacmvrc Gizemgizemm benimde öyle canım. Ayakta çok kaldığım da biraz iş yaptığım da felaket ağrı yapiyo ve özellikle az su içtiğim zamanlar 28+2 yim ben.senin haftan kaç Doktorum bol içip devamlı soluma yatmami söyledi bide.. heralde geçici biseymis Ama her kontrol de hatırlat bana takip edelim dedi
Nonim Gizemgizemm 3 gündür ağrıdan acillik oldum genişleme var ama o kadar değil diyor doktor ağrıdan mideme vuruyor bir şey yiyip içemiyorum ürolojiye gidicem bakalım Allah şifa versin hepimize çok kötü bir ağrı
Ulvana Gizemgizemm kaç haftalık oldun canım?bende 12 de sol tarafda ağrı vardı gitdim kristal dedi doktor amma ilaç falan yazmadı .şimdi 17 deyim yine ara ara oliyu ağrılarım. İlk çocukda 5 ayında genişlenmem vardı 2mm doktor bunu normal karşıladı hamilelikde olur geçip gidiyor dedi
Gizemgizemm @beyzacmvrc 28 haftalık canım banada bol su iç dedi cumq günü tekrardan gidicem olmazsa ürolojiye yönlendircekler
beyzacmvrc Gizemgizemm bana öyle bişey demedi Ne zaman belli oldu sende böbrek buyumesi Benjm 24+5 de gittiğim de söyledi Haftaya kontrole gidicem bende
yazinko Bende de bir haftadır böbrerk ağrısı vardı biraz araştırınca hemen ürolojiye gittim yarın ultrasonum var bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız hepimiz
beyzacmvrc yazinko inşallah ☺️ hamilelikte çok rastlanan biseymis bu. Bebek hangi tarafa daha çok baskı yaparsa o taraftaki böbrek genisliyomus sanırım öyle bisey okumuştum ve genelde de sağda oluyormuş
beyzacmvrc Nonim amiinn inşaallah beni o kadar rahatsız etmiyor sadeve çok ayakta kaldiysam kendimi yoeduysam ve az su içtiysem cok ağrı oliyo