Kızlar son günler diye sayarken bugün kontrole gittik. Her şey yolunda çok şükür gelişimi vs tamam kilosu da doktorumuza beklemek istemediğimizi söyledik oda bir sorun olmadığını geleceğini söyleyince yarına sözleştik🥺 Yarın sabah 6 da yarışını yapacağız 8 gibi de ameliyathane de buluşuruz dedi doktorum 🤭 Çok heyecanlıyım. Vajinal yada sezeryan ikisine de ön yargılı değildim. Biraz konuştuktan sonra eşimle ortak kararımız sezeryan oldu. Bana şans dileyin💖 Kendimi iyi hissettiğim ilk an sizi bilgilendireceğim iyi kötü her detayı anlatıp tecrübelerimi sunacağım size 😘